تودیع و معارفه ریاست سازمان بسیج سازندگی

علی اکبر جعفری از ریاست سازمان تودیع شد.

مراسم تکریم جناب سرهنگ جعفری مدیر سازمان بسیج سازندگی استان دقایقی قبل باحضور فرمانده سپاه سلمان استان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه حاج آقا اکبرپور بصورت ویدیو کنفرانس ، معاونین سپاه سلمان ، مدیران ارشد دستگاه های اجرایی ، اعضای مجامع جهادی و فرماندهان نواحی استان بصورت مجازی ، انجام و از زحمات ایشان تجلیل و برادر پاسدار غلام ملایی بعنوان مدیر جدید سازمان بسیج سازندگی استان معرفی شد .

در ابتدای این جلسه علی اکبر جعفری ، مسئول سابق بسیج سازندگی استان ضمن قدردانی از همیاری تمامی همکاران و جهادگران در طول هشت سال از خدمت در این قشر از بسیج ، بیان کرد: به عنوان یک سرباز کوچک ولی امر مسلمین، با خدمت خالصانه و بی منت به محرومین با توکل بر خدا علیرغم کمبودهای موجود اما در راستای کاهش آلام مردم در عرصه های مختلف سازندگی ورود کردیم.

وی با بیان اینکه در تمامی اقدامات و خدمات ارائه شده با روحیه جهادی و تفکر انقلابی ورود کرده ایم، افزود: قریب به هشت سال نوکری برای مردم در بسیج سازندگی علیرغم سختی و مرارت های بیشمار ، شیرین و جز ناب ترین دقایق عمر بنده بوده که در این مسیر از همکاری سایر جهادگران و همکارانم قدر دانی می کنم.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مسیر از سبزپوشان سبز اندیش آموختم که راه عاقبت بخیری صداقت در گفتار، کردار نیک و عمل صالح است.

وی اذعان کرد: بسیج سازندگی امروز عملکرد جهادی و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و مرهمی بر دردهای نیازمندان و محرومان در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی، اشتغال، محرمیت زدایی، پیشرفت و آبادانی و سایر حوزه ها بوده است.

لازم به ذکر است علی اکبر جعفری تاکنون در سمت های بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی و اکنون نیز به عنوان معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس مشغول به ارائه خدمات است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.