150 پروژه محرومیت زدایی، اقتصادی مقاومتی و جهادی هدیه رهبر انقلاب به مردم سیستان وبلوچستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از بهره برداری 150 پروژه محرومیت زدایی، اقتصادی مقاومتی و جهادی در اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: این پروژه ها هدیه رهبر انقلاب به مردم استان است.
150 پروژه محرومیت زدایی، اقتصادی مقاومتی و جهادی هدیه رهبر انقلاب به مردم سیستان وبلوچستان

علی اکبر جعفری در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی سپاه در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: صبح امروز در آستانه آغاز هفته بسیج سازندگی در همایشی با عنوان "خدمت بی منت" در شهرستان زابل 150 پروژه محرومیت زدایی، اقتصادی مقاومتی و جهادی به صورت همزمان در سراسر استان به بهره برداری رسید.

وی گفت: طرح ها و پروژه های اجرا شده در پنج ماه اخیر توسط بسیج سازندگی سپاه سلمان و نواحی در اقصی نقاط استان انجام شده که تمامی آنها هدیه مقام معظم رهبری به مردم این خطه از کشور می باشد.

به گفته جعفری، اعتبار صرف شده بر روی این پروژه ها 5 میلیارد تومان است که شامل 105 عرصه محرومیت زدایی و عمرانی، 30 عرصه جهادی و 15 عرصه اقتصادی می باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.