فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

همایش خدمت بی منت به مناسبت گرامی داشت دومین روز از هفته بسیج در زاهدان برگزارشد

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در مراسم همایش خدمت بی منت که به مناسبت گرامی داشت دومین روز از هفته بسیج در زاهدان برگزارشدااظهارداشت : از 5 آذر 95 تا کنون 461 برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی ، اقتصاد مقاومتی، نظام سلامت و محرومیت زدایی اقدام و عملی کرده ایم.
همایش خدمت بی منت به مناسبت گرامی داشت دومین روز از هفته بسیج در زاهدان برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری  بسیج سازندگی از سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی با تاکید بر اینکه امروز با پیروزی جبهه مقاومت خط بطلانی بر پیکره فیزیکی داعش کشیده شد گفت: در آغاز تاسیس بسیج هیچ کس برکت این شجره طیبه را احساس نمی‌کرد و متوجه دوراندیشی امام خمینی (ره) نبود، اما امروز برکت این شجره طیبه فراتر از ایران و اسلام است.

سردار معروفی افزود: بسیج یک سازمان نظامی نیست بلکه یک فکر و یک آرمان برگرفته از اندیشه امام است امروز هرچه داریم از برکت تفکر نبوی، تفکر علوی و عاشورای حسینی داریم که مفهومش بن بست شکنی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کسی که زندگی خود را با تفکر نبوی و علوی و عاشورایی پیش ببرد بن بست ندارد، فلسفه سپاه مردمی و بودن و انقلابی بودن آن است و مردمی بودن آن در بسیج ظهور پیدا میکند.

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به هیچ جناح و قوم و حزب یا گروهی نیست بلکه متعلق به انقلاب اسلامی، ایران و ملت بزرگ ایران است گفت: امروز ۵۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی را در ۱۱ شهرستان افتتاح می‌کنیم که این ۵۰۰ عرصه غیر از اقداماتی است که قرارگاه قدس انجام میده و فقط اقدامات بسیج سازندگی است.

وی گفت: برای این ۵۰۰ عرصه ۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان هزینه شده و ازین مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در عرصه اقتصاد مقاومتی،۷۳۰ میلیون تومان فعالیت‌های جهادی هزینه شده است.

معروفی گفت: ۴۳۵ گروه جهادی سازمان دهی شده و شناسنامه دار داریم که ۵۲ درصد شیعه و ۴۸ درصد اهل تسنن هستند و ۲۰ درصد خواهر و ۸۰ درصد برادر هستند.

گفتنی است: ۵۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به صورت ویدئو کنفرانس توسط سردار معروفی با رمز یا رسول الله در ۱۱ شهرستان استان افتتاح شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.