مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

میزخدمت راهی برای تسهیل ارائه خدمات به مردم است/1616 راه دسترسی آسان مردم به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: میزهای خدمت سپاه، راهی برای تسهیل شدن ارتباط با مسئولان و ارائه خدمات به مردم است.
میزخدمت راهی برای تسهیل ارائه خدمات به مردم است/1616 راه دسترسی آسان مردم به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

عباس پالاش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: خدمت به مردم عبادت است و میزهای خدمت که توسط سپاه در نقاط مختلف برپا می شود، تسهیل کننده ارتباط با مسئولان و ارائه خدمات به مردم محسوب می شود.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، از ابتدای تاسیس، اقدام به راه اندازی مرکز هاتف برای ارتباط راحت تر ارباب رجوعان با مسئولان کرده و در سیستان و بلوچستان نیز از دو سال قبل در مکانی مشخص و با راه ندازی شماره تماس 1616 آماده ارائه خدمات به ارباب رجوعان می باشد و علاوه بر گلزار شهدا، هفته ای دو روز نیز با همراهی هیئت رئیسه در این محل حاضر و به سوالات، مطالبات و درخواستهای مردم پاسخ حضوری می دهیم.

وی تاکید کرد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان آمادگی داریم در صورت نیاز به تمام نقاط این استان پهناور سفر کرده و پاسخگوی مردم در حوزه کاری خود باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.